Dunder och brak på natten

Förvånas lite smått över hur glad jag känt mig den här veckan, inte för att jag brukar gå runt och vara arg och ledsen hela tiden annars men jag förvånas lite grann ändå.
Jag vet inte om detta beror på min omgivning eller mig själv men jag har bestämt mig för att det inte alls spelar någon roll. Förutom det så är jag självfallet livrädd att den här gladheten och lyckan som jag fyllts utav kommer att tas ifrån mig på ett eller annat sätt, eftersom jag tydligen har en tendens att vända upp och ner på min tillvaro när jag minst anar det.
För att inte vända det här till något dåligt så tänker jag avsluta med att den här helgen förmodligen kommer bli jätte fin tack vare många fina krabater som jag tänkt umgås med.
Hoppas att du som läser detta av misstag eller med mening också får en fin helg, tack och hej nu ska jag äta mat. 

Kommentarer
Postat av: mange schmidt

Jag vill bara att du ska veta att du är sådär fantastiskt jättebra och jag tycker om dig jättemycket!!!

Svar: åh, vad glad jag blir! å jag tycker om dig jätte mycket! och du är också himla himla jättebra min vän.
isabelstephanie.blogg.se

2012-09-01 @ 18:22:49
URL: http://iamnotaprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0