ett

Kära blogg, jag har ingen aning om vad som anses som en passande inledning vid ännu ett bloggbyte så jag tror att jag bara istället talar om för dig varför jag ännu en gång bytt. I min förra så uppstod en spärr mellan mina fingrar och tangentbordet alltför ofta, och därmed tröttnade jag på den och bestämde mig istället för att göra en helt ny, en som är mer jag, mer på riktigt och vi får helt enkelt se, har inte talat om för någon om att jag gjort en ny än för jag tror att jag själv vill komma in i den innan någon annan gör det, jag behöver nog det och jag kan redan passa på att varna dig för alldeles för långa meningar med säkerligen felutsatta kommatecken och ihoptrasslade meningar. Men jag hoppas trots det att vi ska trivas tillsammans, du och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0