December 21

Fick igår/idag lov att gå på jullov och det känns sådär extra bra att jag kommer dö lite inombords när det tar slut. Tänker sova ut så himla mycket och försöka ta vara på de kommande två lediga veckorna. Är duktig på att låta allting gå för fort och sedan undra vad jag gjorde av med mitt lov, för några fler jullov kommer jag förmodligen inte få.
 
Och sen så vill jag bara att det ska bli julafton snart för att det är så himla mysigt och för att jag är så.jävla.pank och förhoppningsvis kommer få en slant av diverse släktingar, need some money. Ne men jo det är ju iof sant men så ytlig vill jag ju inte låta. Vill ju ge bort presenter också, blev klar med julklapparna redan förra veckan och det är ruskigt skönt. För en gångs skull är jag inte en av dem som upplever julstressen. Nu tänkte jag återgå till mitt jullov som för stunden innehåller serietittande och trötta ben. Men inte imorgon, för då ska vi ut och fira in det på riktigt.

Kommentarer
Postat av: ippa

vackrast är du mitt lilla smultron!

Svar: duja bebi
isabelstephanie.blogg.se

2012-12-26 @ 18:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0