Swarley

Alltså kan ju börja med att säga att det inte är någon mening med att någon annan börjar undra varför för jag förstår inte ens själv varför jag började skriva ett inlägg här nu?! Vet inte ens om all alkohol har försvunnit ur min kropp riktigt än, förmodligen så har den det men vad vet jag klockan tre på natten trött som ett as. Jag har ont i axlarna efter att dumt nog ha besökt en fullsmockad galleria fylld av galna julklappshandlare och inte efter att ha dansat like my vagina is on fire.
Det sistnämnda mår inte min kropp dåligt av, snarare av att ha suttit ner för länge eller efter att ha gått, sakta, efter människor som tycker att det är lämpligt att ta två steg i minuten, alltså som de gjorde tidigare idag. Fann (fick) hur som helst tre par glittriga strumpor som glittrar jätte mycket och ännu en polo, fast den var ju vit och något för stor. Första gången på typ fyra månader som jag köper ett plagg som inte är secondhand..jaha vad intressant då. Den var på rea och kostade femtio kronor, lyckades hålla det billigt i alla fall. Anyhoooo, har hur som helst haft en väldigt bra start på ett vintrigt och juligt lov. Tack vare fina människor som gör min tillvaro så bra. Nu tänkte jag i alla fall surfa runt en liten stund på intranätet tills jag slocknar i min åh så sköna säng, godnatt allesammans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0