Winter is all over you

Det behövde i princip bara bli december månad och julkänslan nästan föll över mig, så har det inte varit de senaste åren men i år blev det så och det tycker jag om. Har pyntat lite i mitt rum hemma hos pappa, ska göra detsamma när jag anländer till min mor senare ikväll.
Idag stannade jag hemma istället för att gå till skolan, idag är en sådan dag. Har försökt vara produktiv och gjort två av fyra skoluppgifter, ska alldeles snart hugga tag i de andra två. Försökte mig på en promenad i de fjorton minusgraderna för en stund sedan, mina kinder frös bokstavligen till is och jag tappade känseln i benen. Halkade omkring på lite för hala gator och svor tyst för mig själv när jag höll på att trilla omkull. I skrivande stund lyssnar jag på joshua radin och ska försöka påbörja den där himla julnovellen, utan att sudda ut allt och börja om hundratusen gånger, wish me luck. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0