"De blir tokiga för att härda ut"

Skrev ganska nyligen ett långt meningslöst inlägg som valde att försvinna, där fick jag ett bevis på hur pass meningslöst det faktiskt var, det ville inte ens publiceras, yey me.
Men jag försöker väl igen.Skrev någonting om att jag blivit ombedd att uppdatera, vilket jag tänkt göra i flera dagar nu men att dessa fula meningar bara suddats ut, även de fina meningarna men nu har jag inte orken till att vare sig sudda eller radera. Och även om inlägget blir meningslöst och tråkigt så är ju ingen tvungen till att läsa, förutom Tom.
Som pojkvän måste man läsa sin flickväns blogg (han har den som startsida), duktig gosse det där, jag har uppfostrat honom väl.
Nä men jag har hur som helst haft ett mycket bra höstlov, och precis som alla lov så önskar man nästan alltid vid dess slut att det varade längre, men man kan ju inte få allt här i världen, det vet ni ju.
Tänker i alla fall den här månaden försöka vara en aning snäll mot min ekonomi, och mitt forna ekonomiska jag säger att det kan gå, men mitt nya shopaholicbeteende säger motsattsen men den som lever får se. Tack och hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0