Men jag vet ju att du kollar

min lilla misse. Jag saknar dem allihop, alla tre. Avskyr att jag bara bor med dem varannan vecka. Men någonting jag är mycketmycket glad över är att jag ska se på Jonas Gardell på onsdag för andra eller tredje gången i mitt liv, mycket fin man det där. 
 
Det jag bör ägna mig åt just nu är antingen att sova eller att plugga, men det självklara valet lutar mer åt att se på lite fler true blood avsnitt. Älskar att jag är en så ansvarstagande ungdom, men det hör väl till, puss.

Kommentarer
Postat av: Frida

Titta på True Blood istället för andra viktiga saker är helt ok, tycker jag. Det är ju liksom True Blood ;)

Svar: Jamen precis! true blood<3<3
isabelstephanie.blogg.se

2012-11-12 @ 19:36:07
URL: http://svartasvalor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0