novembernatt med ett sjukt fanskap

Idag har jag inte mått speciellt långt ifrån skit för att jag återigen drabbats av någon form av förkyldning, dvs apont i halsen, huvudvärk och yrsel. Tur att pojken är arbetslös för tillfället och kunde göra mig sällskap en dag som denna. Efter att ha varit eländiga tillsammans i över ett dygn var det dags att säga adjö tyckte vi, fast vi ska ju ses imorgon igen..eh.
 
Kvällskvisten har uppenbarat sig och jag planerar att se på vänner och dricka julmust samt äta pepparkaksdeg i min ensamhet. Kommer få SÅ ont i magen men det äre värt. Köpte förresten en himla fin grej igår, en lampa i form av en liten kanin, som fick väldigt blandad kritik men jag fullkomligt älskar den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0