If you wanna complain, i'm not the complain department

Känns som om jag ofta har brist på roligare bilder och istället publicerar något litet från instagram. så blir det när kameran bara står och samlar damm istället för att användas, usch fy skam. Och där heter jag i varje fall, så som min rubrik så fint avslöjar, complaindepartment, om någon skulle känna sig manad att kika in där eller så. 
 
Idag har jag varit i skolan som jag lät bli att gå till igår och varit jättejätte trött, har även konsumerat lite under en håltimma. Jag har också hunnit smälla i mig ett ex antal smörgåsar samt glass och tomatsoppa, och riskakor, dem får man inte glömma! Imorgon är det tänkt att jag ska suprisa min pojkvän på hans jobb, fast det är egentligen inte överraskning men jag låtsas inte om det. Nu är jag påväg att somna sittande med datorn i knät, så därför säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0