Like a rain, to help a river But a river's so hard to please But I've grown to see the diamonds You've thrown in just for me

Tänkte för variationens skull inte bara skriva om mitt fula mående utan också om något roligare, såsom min helg:
 
I fredags var jag och min pojke på bio, efter det hade vi livliga diskussioner om politik (vi kom dock snabbt fram till att våra kunskaper inte var särskilt många inom det ämnet så vi släppte det efter någon timma), efter det startade vi en brand i mitt sovrum, fin fredag. 
 
Igår vaknade jag upp brevid honom och umgicks sedan med två fina flickor, vi bakade broccolipaj och åt kladdkakemuffins och jag var kissnödig mest hela tiden, vi gick även ett antal promenader i höstnatten. 
 
Idag sovs det och ännu en höstpromenad avbetades, bussar åkte förbi utan dåligt samvete och jag sa hejdå till ebba och hann med ett gympass innan matdags. Nu väntar jag på att pojken åter ska komma hit, men först bör jag  ägna mig åt mina studier och lite tallest man on earth lyssnande. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0