Och alla dessa falska toner som kommer ifrån deras munhålor

Jag har ingen aning om var orken till att skriva här kom ifrån, men ändå hamnade jag här, vid datorn, i min säng, med en kopp fylld med iskall möjlk, det godaste som finns.
Mina ben värker efter en riktigt fin kväll och även dag måste jag tillägga. Vaknade upp brevid den bästa jag vet och umgicks med honom fram tills att det var dags för att äta brunch/lunch med flickorna. Och idag (igår) fyllde min kära vän elin arton årar och det har vi såklart firat. Mycket angenämt må jag säga, ovanligt mycket dans, för att vara jag. Nu har värken övergått till trötthet och härmed säger jag godnatt och tackar för en finfin helg, trots att den ännu inte är helt och hållet slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0