Förstör mig gärna inifrån, förgör mig lite grann

Jag vill inte känna dig, förbannade känsla, jag sa ju åt dig att försvinna för gott, men du kom tillbaks. Varför kan jag inte bara bli sådär iskall som en del påstår att jag är? Iskall och känslolös. Vill ju inte vara det jämt men bara när du väljer att komma hit och hälsa på, bara sådär, utan inbjudan. Tack vare händelser så kommer du hit, ovälkommen och egentligen portad. Jag kan inte stoppa dig, hur jag än försöker, så hej, välkommen hit, stanna så länge du vill, för inte orkar jag stänga ut dig. 

Kommentarer
Postat av: alice

du kan alltid prata med mig om det är något, lyssnar ALLTID!

Svar: tack raring
isabelstephanie.blogg.se

2012-09-17 @ 20:00:16
URL: http://iamnotaprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0