I en dragspelsbuss, ramlade hon omkull

Laddaren till kameran är återigen spårlöst försvunnen och jag har därför inte kunnat fotografera särskilt mycket, men har ju lyckats lägga upp en del på instagram och tänkte väl att det kunde få synas här också, (i brist på annat.)
Imorrse åt jag pannkaka och jordgubbar till frukost framför Creep school. Igårkväll umgicks jag med brudarna på bilden brevid, samt ebba som inte ville vara med på bild. Vi lagade mat tillsammans och begav oss några timmar senare till satin.
Samma morgon, trots världens sämsta mående tog jag mig till frisören och kapade av ungefär en decimeter hår, känns fräscht och framförallt S.K.Ö.N.T. Kvällen innan var jag på 90-talsfest och såhär såg några av alla godingar ut.
På fredagsförmiddagen åt jag glass i solen under en rast med brudarna ovan. En torsdagkväll ramade jag in en bild på två okända katter som jag sedan spikade upp på väggen.
 
Lite så har de senaste dagarna sett ut, och även om fredagskvällen slutade en aning illa har helgen varit jättefin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0