På sätt och vis krossades en dröm, klämdes ihop till en liten hög som fick plats i en papperskorg.

Gifen har absolutely nothing med någonting att göra. Den föreställer bara mig och min syster igår hos pappa när hon försökte plugga och jag sökte sommarjobb.
 
Den här dagen har varit som en karusell, en känslomässig sådan.En som gått på tok för fort och saktat ner och sedan gått alldeles för fort igen. Det har varit en aning ansträngande för sinnet och har vänt upp och ner på det mesta. Dagen började bra och jag skrev sms till Tom om hur glad jag var över småsaker. Sedan krossades drömmar framför mina ögon, (dock inte helt oväntat och det var nog inte så hemskt som det låter men så kändes det för ett tag.) Nåväl, dagen är trots allt snart slut och morgondagen blir förhoppningsvis bättre. Har bara en lektion tjiho.

ps. Kameraladdaren är återfunnen. (wie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0