Tredje april

Vet inte ens varför jag fortfarande är vaken, borde verkligen sova för jag är så trött. Men av någon anledning ligger datorn fortfarande kvar i knät och brummar. Idag har varit en bra dag, en varm dag, en dag då jag borde ha burit en tunnare kappa istället för den gröna. Köpte skor och ett bälte och hängde med bra brudar. Grattade sedan gammelmormor på 96 årsdagen och beundrade för hundrade gången hennes fina lägenhet, och henne dessutom. 96 år gammal bjuder hon oss på kakor och tårta som hon själv stått och bakat, hur hon orkar förstår jag inte. Nåväl hon är superwomen. Jag däremot är tröttast i världen och tänker försöka förflytta den oerhört överhettade datorn från knät och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0