Övergången från varma sommarkvällar till mörka, gråa dagar.

Känner att jag varit ganska frånvarande här, men viktigare saker än att sitta vid min just nu ganska så flottiga dator har tagit upp min tid. Och tiden den har gått så himla fort. Det var något jag absolut inte hade förväntat mig den här sommaren eftersom det här var sommaren jag för första gången på flera år skulle vara utan arbete. Jag har väl turen att ha ett umgänge som också lider av arbetslöshet samt en viss filur som ibland jobbar kvällar istället för dagar.
 
Det som återstår av mina sista sommardagar är frågan om jag ska börja planera en flytt till en plats som ligger fyra timmar bort eller börja läsa en kurs om genusvetenskap, (som det visade sig att jag kommit in på). Åäh. Önskar att någon kunde ta ett beslut åt mig.

Kommentarer
Postat av: biata

jag bestämmer att du antingen stannar här eller följer med mig till london.

2013-08-12 @ 20:47:01
URL: http://wanderer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0