Sådant som har hänt, sådant som fastnat på bild.

En dundergod frukost jag blev alldeles för mätt av följt av ett tidigare frukost tillfälle under äppelträdet.
En picknick i det fina vädret med Ebba och en kväll Filippa, Elin och jag bestämde oss för att dricka drinkar.
Mina nya skor jag köpte i huvudstaden (som är apfina) och en kväll Adam och jag druckit "one to many."
En dag när mamma bjöd oss på fika och en morgon fastnade en frukostätande, mycket trött varelse på bild.
Pizza och vin i huvudstaden och en dag när det regnade kletade jag på mig smink och la huvudet på sned.
Ännu en frukost, en mycket god sådan och två mycket fina missar, Osvald och Frank

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0