Stoppa mig juni (lilla ego)

De senaste dagarna har inneburit ost-kex och vinkväll med ett gäng fina brudar, sommarvärme, plocktallrik, bara ben, saftpicknick och balkonghäng. Idag tar jag ut hösten i förskott på mitt rum, men bara lite. Himlen är sådär höstigt grå och jag lyssnar på höstmusik, dvs bon iver, iron and wine, kent och jose gonzalez. Försöker samtidigt få någon strax struktur över hur jag vill spendera hösten, vart jag vill spendera hösten. Ska se till att prata med min far som alltid på något vis lyckas få mig på bättre humör när det kommer till beslutstagande och annan diverse ångest. Han är bra han. En ångestdämpare och en ångestbotare. Nu ska jag återgå till höstmusiklyssnadet samt se ett eller två avsnitt av någon mysig serie, fram tills att jag ska träffa spillevinken som far till grannlandet över helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0