Men löven föll ner, elementen slogs på.

Igår bjöd min kära mor mig och lillasyster på pizza på Paolos, dog väl godhetsdöden sju gånger om. Med sprängfyllda magar någon timme senare sa vi hejdå till mamma och för att se  "The desolation of Smaug" på bio tillsammans med far, hans sambo och hennes barn.
En dag plockade jag fram min lilla julgran och klädde den med färgglada kulor. Tycker så mycket om julen, även om jag helst skulle vilja ha vår och sommar året om. När vi ändå pratar om julen kan jag ju passa på att nämna att jag köpte två julklappar söndags, (de enda jag köpt hittills). Idag hade vi Luciatåg på dagiset en dag för tidigt och fy vad fina de var, de små tossarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0