Åh dessa helgfasoner

* Stressar igenom projektrapporter, skolarbeten och prov tills jag går av
* Dansar sådär supermegamycket med bra personer, bakar även jordens kanske godaste paj, nomnom
* Spenderar några värdefulla timmar med farmor och gammelmormor en lördagsförmiddag och går därifrån med en kasse fylld med gamla kläder (som om jag behövde mera kläder)
* Köper mera saker jag inte behöver, äter bokstavligen upp mina pengar
* Gosar med de finaste katterna jag känner till samt den finaste pojken jag känner till
 
Lite så har de senaste dagarna sett ut och ikväll ska jag ska umgås med ett gäng godingar och se på melodifestivalen och förmodligen våndas över bidragen. Imorgon är det söndag och då är det tänkt att vi ska äta frukostbuffe och gå på les miserablés. Och jag som undrar vart mina pengar tar vägen.

Kommentarer
Postat av: klas

vackra du

Svar: duja<3
isabelstephanie.blogg.se

2013-02-11 @ 19:40:31
URL: http://wanderer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0