I'm having trouble sleeping you're jumping in my bed, twisting in my head

Har av någon anledning inte haft ork till att säga hej under en veckas tid, har påbörjat onödiga inlägg och sedan inte orkar publicera något. Vet inte ens om jag orkar göra det nu egentligen heller, men jag gör det kanske ändå för att jag inte har något bättre för mig. Detta kan mycket väl resultera i ett något längre inlägg en vanligt. Igår inleddes sportlovet på bästa vis, med mina favoritpersoner. Det traskades runt på stan och samtalades på liquid. Gullefjunet åkte till boda och vi andra drack alkoholhaltiga drycker runt lovisas köksbord, och hade den här gången utökat trion en aning. Ikväll tänker jag kolla på filmer & serier tills jag somnar samt äta chips. Men innan det ska jag vara snäll trots bakis och följa med mor och hennes kärlek på middag.
 
I torsags var det den där dagen som halva befolkningen hatar och som den andra halvan älskar. Den dagen tyckte jag faktiskt om för jag umgicks med grabben med stort G och hans föräldrar. I femtio minuter väntade vi på mat och bowlade, jag slog en strike. Trots dåligt bloggande,som förövrigt är ett så himla fult ord så har veckan varit en av de goda veckorna. Förhoppningsvis fortsätter den på samma vis, trots att pojken åkte till huvudstaden, utan mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0