Svara, bara svara, för jag är så himla otålig, jämt.

Lyssnar på the kinks och förbannar min gammelnya trasiga lampa. Idag har jag vaknat upp hos fina ebba och sedan begett mig till farmor och farfar med lillasyster för att äta mat och fika. Vi tog oss även en tripp till erikshjälpen och tur var väl det för där fann jag en riktigt tjusig tröja som jag veeeeeeerkligen inte behöver. Men den fick följa med mig hem ändå. En vacker dag ska jag räkna alla mina tröjor, den dagen kommer jag på psykiskt dåligt. Fast jag vill nog inte veta hur många jag äger. Ikväll tänker jag inte ägna mig åt något annat än att, äta, kanske evetuellt träna något och se på girls. Det här med att vara ledig är verkligen min grej känner jag. Jag är bara sådär sjukt bra på att vara det. Jag tänker bestämma mig för att det är en bra egenskap.

Kommentarer
Postat av: lovisarååe

haha i CVt: jag är en hejare på att vara ledig, så extra semesterdagar är inga problem för mig!

Svar: HAHA jaa! De skulle anställa mig direkt!
isabelstephanie.blogg.se

2013-02-21 @ 13:16:11
URL: http://slashuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0