Drömma kan man

Alltså, jag vill bara ha en sommarstuga. En sommarstuga där man kan bjuda med en massa vänner. Och där kan man vara hur länge man vill. Och där ska man också kunna bada och andas sommar.
Det ska finnas en skog precis i närheten, där ska man kunna plocka blåbär och smultron om kvällarna.
Om dagarna ska man vara ute i solen och äta goda frukostar samt andra måltider.
Jordgubbar ska alltid finnas till hands.Det ska bara regna en eller två gånger, för då har man en ursäkt till att bara vara nerbäddad bland mjuka täcken och kuddar och bara gosa. Och samtala.
Det ska också finnas en brygga som leder ut mot sjön, där man nästan varje natt sitter tillsammans.
Och inte särskilt långt därifrån ska det finnas en liten matbutik och diverse loppisar. Precis så vill jag ha det.

Kommentarer
Postat av: ylva

ja jag följer med dig om detta skulle bli fallet. så stannar vi där i en evighet!!!!

Svar: hahah YLVA. ja det tycker jag låter som en plan!!!
isabelstephanie.blogg.se

2013-01-20 @ 17:06:46
URL: http://wanderer.blogg.se
Postat av: lovisa

det vore så jävla fetttttttttttt

Svar: javisst vore det väl det! önskar bara att jag ägde en stuga
isabelstephanie.blogg.se

2013-01-22 @ 22:38:05
URL: http://slashuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0