Evil's in my pocket and your will is in my hand

Får ont i magen när jag tänker på projektarbetet, det där förbaskade projektarbetet usch, vill inte. Nåväl, fredagskvällen spenderade jag med min andra halva, och åt den godaste hamburgaren jag någonsin ätit tror jag, mumma. Om en liten stund är det tänkt att jag ska träffa två gullefjun för en sleepover, och imorgon ska ännu en sådan inträffa fast med två andra b-rudar, för morgonen efter ska vi upp alldeles för tidigt för att åka buss mot huvudstaden. Och där det är tänkt att vi ska bränna pengar på saker som vi kanske egentligen inte behöver. Blir nog fint det.

Kom alldeles nyss på mig själv med att totalt ha glömt bort att nämna min nyårsafton, en sån där gräj som även jag borde nämna liksom. Hade i alla fall en riktigt fin nyårsafton och knappt några bilder tog jag heller, nåväl fin var den allt. Även om jag blev löjligt sur över en rejäl smäll i huvudet, ja nu fick jag det formulerat på internet också. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0