Ingenting hör ihop.

OKEJ. bra äntligen. Har alltså hittat en duglig studentklänning, ä.n.t.l.i.g.e.n. Och jag tror banne mig den blir asbra. Så skönt att ha det ur världen nu. Inte för att jag letat som en dåre eller så, började "leta" sent förra veckan men ändå. Mitt tålamod är inte alltid det bästa och särskilt inte när en mamma säger att "Ojdå, du kommer säkert inte kunna ta studenten, för du hittar ju aldrig någon klänning." Nä okej, men tack mamma. Men nu hänger den i mitt fönster och ser glad ut. Något annat bra är att jag precis skrev ut mitt tal jag ska hålla imorgon, fy tusan vad jag inte haft vare sig lust eller ork till att skriva just det talet, men nu är det färdigt. Nu återstår bara tre uppgifter innan jag är färdig med gymnasiet. Herregud, "färdig med gymnasiet". Nej nu håller jag på att skrämma upp mig själv med framtidstankar och annat babbel så jag tror jag sätter punkt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0