Det bästa jag vet är när rätt tv program visas samma tid jag tänkt äta lunch

Denna vecka har jag hostat sönder både hals och lungor samt fått alldeles för lite sömn. Förutom det har jag jobbat nästintill varje dag och kört bil. Pga sjukdom och prov en tidig lördagmorgon har jag besökt två förfester men inte följt med ut och dansat, jaja what to do.
Den kommande veckan hoppas jag på att återigen få jobba men helst inte imorgon då jag behöver all tid jag kan få till att plugga på ytterligare ett prov som äger rum redan på tisdag. Annars är planerna att gosa med Adam och katterna samt att ta igen alla timmars sömn jag gått miste om. Och julmarknad såklart. Och bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0