Säg till alla dem andra, att dem inte kan stanna här

Äter medicin, gör en ny spellista och dricker oboy i sängen. Idag har jag en såndär ledig dag helt utan planer och jösses vad jag tror att jag behöver det. Eller ja, fri från plugg är jag förstås inte men det gör inte så mycket. Imorgon ska jag återigen jobba och efter det tror jag att en eller annan myskväll kommer att äga rum. På söndag far jag till Oslo igen. Det ska bli fint.
 
"Det är ju så fånigt, du var ju bara en katt, som många skulle ha sagt. Men för mig var du aldrig någonting man ska lägga in ett "bara" framför. Du var min goseplutt, min hårboll. Franks tvillingbror han idag inte har. Men jag ska ta hand om honom åt dig, det lovar jag."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0