Varför faller du isär?

Blir råtokig på alla löv. Råtokig, på ett bra sätt. Dock på ett sätt så att jag vill sparka på dem. Men tror att de tycker att det är okej. Nåväl, i två dar har min favorit gosse varit på besök och imorrse for han hem igen, vilket jag tyckte var dötrist och protesterade lite smått mot denna dag genom att gå sova i tre timmar till.
Efter det mötte jag upp Ebba i staden för en fika så kändes allt lite bättre. Den här kvällen har jag ägnat åt att läsa bloggar, se på how i met your mother och bokat körlektioner (måste ta körkort snart, M.Å.S.T.E). De kommande dagarna ska jag plugga, införskaffa en flaska vin och förhoppningsvis få jobba något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0