27 april

Jag har äntligen tagit mig i kragen och bokat uppkörning samt teoriprov nu. Så hädanefter, fram tills domedagen, ah nä inte riktigt men nästan, så ska jag åtminstone försöka plugga mer än någonsin. Usch, blir så himla nervös bara jag tänker på det. De senaste dagarna har inneburit så himla mycket sol, kompishäng, uteserveringshäng, picknick, grillning och myskväll/dag-ar.
Den här dagen har varit en såndär löjligt skön dag. Har spenderat flera timmar liggandes på balkongen med diverse böcker,å bara njutit av solen och ikväll ska det grillas hamburgare. Igår var pappa och jag i stockholm för att se "Mitt enda liv" med Jonas Gardell,som var precis lika bra som jag hoppats på att den skulle vara. Imorgon och på tisdag (och förhoppningsvis fler dagar efter det) ska jag efter två veckors ledighet jobba och träffa alla små gullefjun igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0