Aprilregn och tacos

Igår cyklade jag hem i spöregnet efter att ha jobbat cirka hela dagen. När jag kom hem lagade mamma och jag kycklingtacos, å det var sådär djävulskt gott. Åt tills magen var nära på att spricka och begav mig sedan till filmstaden för att se "The Grand Budapest hotel" med Adam, åh vad bra den var. Idag har jag trotsat mensvärken och träffat två godingar i aprilregnet för att traska runt på stan. Lyckades konsumera lite, en kjol och ett nytt lakanset. Imorgon ska jag träffa min fina farmor och farfar.

Kommentarer
Postat av: tacopaj

ja visst är den bra!!! Jag och lovisa såg den på bio i guildford, så bra!! och kycklingtacos LÄT jävligt gott

Svar: ohja, i loved it. i knooooow kycklingtacos äger.
isabelstephanie.blogg.se

2014-04-10 @ 12:02:50
URL: http://wanderer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0