And don't you even try to let it go, While everything around me is breaking down so slow

* Tvingas tacka nej till två dagars arbete pga förkylning och öroninflammation. Jösses, jag hade nästan glömt hur ont en sprucken trumhinna kan göra.
* Gör några kanonbra fynd på Bra & Begagnat och fikar med en fin farmor och en fin farfar.
* Kurerar mig och ser på femton avsnitt av weeds i rad.
* Myser med en gosig filur och äter en världsgod hamburgare en lördagkväll.
* Anmäler mig till högskoleprovet och tänker hjälp varför gör jag ens det här.
* Umgås med bra personer och har ruskigt fina helger som väger upp mitt konstiga humör som uppstår under ångestfyllda vardagsnätter.
* Ännu en av mina favorit töser flyr landet för ett tag och hittar på hyss på annat håll.  :(
* Planerar och bokar(snart) en liten tripp till ett varmare land. Och det ska bli "åh så skönt"
* Inser att jag "snart" fyller tjugo år och åker på någon slags åldersnoja. Bara tanken på att inte kunna skylla på att man är tonåring längre känns knäppt och jag känner mig gammal.
* Och om jag bortser från fula tankar och minnen som skaver så är livet ganska fint ändå.

Kommentarer
Postat av: alani

PUUUUSS! Saknar dig<3

Svar: saknar dig mä lilla fis
isabelstephanie.blogg.se

2014-02-14 @ 15:59:32
URL: http://wanderer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0