Damm i ögat

Förra fredagen avnjöt jag detta till frukost. Efter det stressade jag iväg till bussen i snö och slask för att sedan fynda både vårjacka och byxor (som jag sedan klippte av till shorts) för en billig peng på röda korset med Ebba som smakråd. Efter någon timmas strosande sa vi hejdå och jag mötte istället upp Hanna för en efterlängtad fika. Framåt kvällen hade jag och tre fina brudar hamburgeverkstad och sleepover hemma hos mig.

Förra veckan innebar ledighet och sjukdom medan denna har hittills enbart (nästan) inneburit jobb. Jösses vilken lycka ändå, har inte jobbat något på två veckor och så vips fylldes denna med gos och bus med fina små knyten. Men imorgonkväll ska jag och karln gå på bio för att se "American Hustle" för att bryta av arbete & sänghäng en smula.
 
Och jag vet att jag tjatar, jösses så jag tjatar men, om exakt två veckor åker vi. Jag längtar så, även om solen vågat sig fram en aning här hemma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0