2 0 1 4

Samma dag som det nya året skulle firas in bestämde jag mig för att byta hårfärg. Och lite som på bilden ovan blev det. Dock en nyans för mörkt än vad jag önskat men det får duga så länge.
Under dagarna som gått har jag umgåts med karln. Vi har haft en välbehövlig bakisdag som bestod av chips och pizza samt en drös Breaking Bad avsnitt.
 
Igår bjöd min fina far oss på bio och vi såg "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Imorrse åt vi scones till frukost och efter det gjorde jag ett litet fynd jag kanske tänkte visa sen. För en liten stund sedan sa jag hejdå till Adam och om några timmar är det tänkt att jag ska träffa några andra bra personer för en drink eller två. Tror att detta kan komma att fortsätta att vara en fin fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0