Vad som händer och vad som har hänt och vad som ska hända.

* Planerar en resa till ett varmt land som vi förhoppningsvis
kommer att fara iväg på om inte alltför lång tid.
 
* Pillar och gör om lite smått i mitt rum hos pappa i brist på annat.
 
* Börjar återigen att jobba efter två veckors "lov".
 
* Övningskör och försöker komma fram till en duglig plan
om när och hur jag ska ta det där förbaskade körkortet,
"innan jag fyllt tjugo, innan jag fyllt tjugo" ekar i mitt huvud.
 
* Skriver upp butiker jag måste hinna besöka under den kommande,
korta, Londontrippen som jag åker iväg på i helgen.
 
* Har tonvis med böcker jag vill läsa och
önskar ibland att de kunde ta upp mer av min tid.
 
* Sover bredvid honom nästintill varje natt och förbannar
denna kväll lite grann för att jag ska sova själv.
 
* Har kommit in i en såndär härlig promenadperiod igen.
 
* Går väl runt och hoppas på att hösten kommer bli en bra höst
trots alla tvivel och beslutstagande.(Ska väl försöka intala mig att det är långt kvar tills dess.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0