Rädd, rädd för sånt som har hänt

Ibland går jag runt och är rädd. För att dåliga saker ska inträffa. Och rädd för de dåliga sakerna som redan har inträffat. Vilket är så dumt, onödigt och slöseri med tid och energi.
Då är det tur att jag har så fina personer i min omgivning, som hjälper till med att få mig på andra tankar. Som till exempel min pappa, som gått ut och promenerat med mig hur himla länge som helst varenda dag den senaste veckan.
Köpte en förbaskat god kebabpizza gjorde han också. Som min syster och jag delade på en kväll. Tills magarna skrek av mätthet.
 
Men så kliver den där oron och rädslan tillbaka in i huvudet. Skrämmer slag på mig och orsakar alla möjliga reaktioner och tankar. Och jag blir för en liten stund livrädd för att hamna där igen, på den där platsen där hjärnspökena bor.

Kommentarer
Postat av: ditt största fan

Saknar dig så obeskrivligt mycket, tycker du ska komma hit och hälsa på och få bort dina hjärnspöken ett tag. Du är världsbäst. <3

Svar: du är bäst<3
isabelstephanie.blogg.se

2014-07-29 @ 01:36:44
URL: http://wanderer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0