9e juni

Sådant som har hänt:
* Grillade med ett knippe bra människor hemma hos Adam och åt min favvomat en lördagkväll. Å hade dagen därpå den ultimata bakisdagen.
* Steg två morgnar förra veckan upp tidigare än vad min kropp är villig att tillåta, för att jobba klockan sju.
* Övningskörde som bara tusan (samma visa gäller även denna vecka)
* Gjorde av med så himla mycket pengar men på så himla värda grejer.
* Hade tre världsfina apbra dagar och kvällar med min finaste i huvudstaden(gud så jag tjatar)
 
Sådant som skall hända:
* Imorgon ska jag luncha hos min fina farmor och farfar å äta farmors broccolisoppa, för det har jag bestämt.
* Plugga,plugga,plugga tills allt om biljäveln och trafikjäveln sitter.
* På onsdag ska jag på halkkörning, heeeela dagen, nä inte riktigt men nästan.
* Studentfirande står också på schemat för två fina studenter. Känns lagom knäppt att se dem göra precis samma grej som jag gjorde för ett år sedan. Känner mig gammal uäk.
* Sen vill jag försöka klämma in så mycket kompisgos som möjligt samt pussas med Adam, och kattgosa, för den här veckan bor jag med dem, mina små hårbollar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0