Dagarna som gått

* Min fina farmor fyllde sjuttioett i onsdags och det firade vi med tonvis med paj, kakor, frukt och kaffe.
* I torsdags for Ebba och jag till staden för att äta lunch ihop. Fyndade gjorde vi också. Jag hittade två plagg för tjugofem kr styck samt en skål, ett supermegaapgott te och de där löparskorna jag dreglat över. Framåt kvällen gick Adam och jag på bio.
* Fredagen ägnades självfallet åt att fira Midsommarafton i all ära.
* Större delar av lördagen befann jag mig i soffan och fick uppleva det värsta utav bakis man kan tänka sig (å jag som aldrig blir bakis). Framåt kvällen blev jag återigen människa och kunde ta ett bad, grilla hamburgare och gosa.
* Söndagskvällen har jag spenderat med två fina flickebarn på restaurang och proppat magen full med mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0