Sista juni

Mitt i eländet som far omkring har jag de senaste dagarna andats mycket. Långa frukostar samt brunch(ar) har avnjutits på altanen, å katterna har varit sådär extra gosiga. I lördags blev jag bjuden på mat på en grekisk restaurang jag inte varit på tidigare, har även haft film och seriemarathon med Adam och varit på loppis & käkat lunch med min fina mamma.
 
I skrivande stund smider jag planer inför veckan och hoppas på att jag åtminstone får jobba någon ynka dag den här veckan. Annars planerar jag att fika med två galet bra tjejer, träffa Ebba som övergivit mig för Cypern en hel vecka, och äta middag med Adam, för imorgon har det varit vi i ett år.

Kommentarer
Postat av: alice

herre min je!! har ni varit tillsammans i ett år?! vart tar tiden vägen. STORT GRATTIS!!!! kramis

Svar: tackiiii
isabelstephanie.blogg.se

2014-07-01 @ 14:56:47
URL: http://wanderer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0