majmajmaj

Just nu: Dricker mitt favoritte och försöker komma igång med pluggandet. Idag har jag jobbat och är supermegatrött å vill inget hellre än att sova. Och att se på gossip girl, som jag förövrigt börjat kolla på igen.
Bra grejor:
+ Min favoritpojke har gått och blivit tjugo och det har såklart inneburit en massa födelsedagsfirande.
+ Jag har käkat en himla massa grillat den senaste tiden (äääälskar grillat).
+ Jag har och ska jobba hela denna vecka vilket är superkUl.
+ I söndags åkte vi till en gatuloppis & jag fyndade en liten kavaj/jacka för en tjuga.
+ Förra veckan var en tokfin vecka då den innehöll så himla mycket kalas och anledningar till att fira & va glad.
 
Mindre bra grejor:
- Jag går runt och är toknervös över körkortstagande hit och dit.
- Min hjärna skrynklar ihop sig till en liten ful klump när jag funderar för mycket och jag tycks inte lära mig hur man slutar.
- Att min nacke konstant ska krångla och göra sådär ont och jävlas.
- När fina människor blir sjuka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0